Reklamace

Pokud Vám dorazí Vaše zboží poškozené, v jiném provedení než jste si objednali (model, barva) nebo by jste chtěli dodané zboží vyměnit, stačí nás kontaktovat na naší emailové adrese, kde popíšete co za problém se s dodaným zbožím stalo a domluvíme se na dalším postupu.

 

Jak nám můžete zboží poslat zpátky?

Nepoužité a nepoškozené zboží v původním obalu prosím zašlete nejpozději do 10 dnů od obdržení podle instrukcí níže.

Poškozené zboží v původním obalu prosím zašlete nejpozději do 5 dnů od obdržení podle instrukcí níže:

1) Přes podací místa Zásilkovny. Stačí zboží pořádně zabalit a na přepážce Zásilkovny nadiktovat tento kód: 94346114. Obsluha vytiskne štítek, nalepí na balík a odešle až k nám. Při předání nic platit nebudete.

2) Odesláním přímo na centrálu prostřednictvím pošty nebo kurýra:

SP 188, s.r.o.

Sadová 1313/7

696 01 Rohatec

 

FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ  ⇒ ZDE

Zpět do obchodu